ئه‌لبومی وینه‌كان

الاثنين، 9 أبريل 2012

موقتەدا صەدر چی بە مالیكی ووت ...؟!



ماوەیەك پیش ئێستا موقتەدا صەدر خۆی ئەم قسەی بۆ یەكیك لە سیاسیە كوردەكان باسكردووە.
صەدر گوتبوی: مالیكی 2سەركردەی حزبەكەی ناردبووە لام لە ئیران و هاتن داوای ئەوەیانكرد لەم رەوشە خرابەدا من بشتكیری مالیكی بكەم!
منیش بیمكوتن: مالیكی چ پیویستیەكی بە من هەیە؟ ئەی نالیت من خەلك و جەماوەرم هەیە؟ ئەی نالیت من سوبا و بۆلیس لە دەستی من دایە؟
نوینەرەكانی مالیكی كوتبویان: قوربان جەنابت بشتكیری مالیكی نەكەیت حكومەت هەلدەوەشیتەوە، موقتەداش دەلیت: جا برۆن بە مالیكی بلین ئاكای لە دەمی خۆی بیت و سنوری خۆی تینەبەرینیت، جونكە كوتبوی: موقتەدا صەدر تەنها جەند كەسیكی كەنجی موراهیقی لەكەل!
مادام من جەند كەسیكی كەمم لەكەلە با ئیستا نەیەت داوای بشتكیریم لیبكات، موقتەدا صەدر بەردەوام دەبیت و دەلیت: ئیستا دەتوانم سوبا و بۆلیس و دەزكاكان لەت بكەم و خەلكی خۆم بهینمەدەرەوە ئەوكاتە نیشانی دەدەم كە من جەند كەسیكم لەكەل یان زۆر! صەدر بە تورەییەوە دەلیت: مالیكی غرور كرتویەتی، لە زمانی منەوە ئاكاداری بكەنەوە و با لەكەل كورد كیشە دروست نەكات، من نامەوی لەكەل كوردەكان كیشە دروست ببیت جونكە ئیمە لە كۆنەوە بەیوەندیمان هەیە، موقتەدا بە سەركردە كوردەكەی كوتووە: هەر بۆ ئەوەی بەیامیكی توند بۆ مالیكی بنیرم، بە نوینەرەكانیم كوت: من زوو زوو سەركردە كوردەكان و نوینەرەكانیان دەبینم و بیكەوە راو بوجون ئالوكۆر دەكەین، بینایەكی جوان و باشمان لە دۆستایەتی دروستكردووە

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق